[ads]Lagi tawaran hebat #DiGiiPhone4!!, Anda hanya perlu upgrade untuk iPhone4 yg baru! Maklumat lanjut klik sini : [ #DiGiiPhone4 ]

[ads] Layakkah anda ditangkap oleh Polis Wanita yang jelita di #axepolice? Mari kita lihat
klik sini
: [ AxePolice ]

[ads]Broadband paling pantas dan murah di Malaysia! boleh dapat 5x ganda points Bonuslink! Nak tau lanjut klik sini : [ #digibroadbandbonuslink ]

15 Apr 2011

Jennifer Lopez tumbuh uban sejak umur 23.

Kongsi
15 April 2011


Pernah digelar dengan gelaran 'The Most Beautiful Woman' dari majalah People membuatkan Jennifer Lopez tak perlu dihairankan jika banyak wanita yang iri hati dengan kecantikannya.

Namun jangan silap, ternyata ada satu kekurangan Jennifer yang tak ramai orang tahu, iaitu uban!

Juri AMERICAN IDOL ni menyatakan bahawa masalah uban yang dialaminya cukup unik. Ni kerana uban mulai tumbuh di rambutnya sejak dirinya berusia 23 tahun lagi, sehingga dia harus mewarnakan rambutnya setiap 2 minggu sekali.

"Ibu dan ayah ku juga mulai beruban di usia muda, aku juga sama. Umur 23 aku sudah ditumbuhi uban ketika aku mula-mula terlibat dalam filem," akui Lopez. Lopez pun menyatakan penyebabnya adalah tak lain tak bukan kerana stress dan tekanan dalam dunia hiburan.

Mengenai masalah tu, Lopez pun berkata, "Aku tak lagi berusia 20 tahun, jadi aku sangat senang. Ketika aku diberitahu tentang hal ini dulu, aku berteriak, 'What??' Tentu saja kini sangat menyenangkan, suatu kehormatan besar disebut seperti itu," tutupnya.


1 comments:

Media Vogue on 25 Mac 2012 pada 12:39 PTG berkata...

Putianak nie....malam dye bertukar...ekekeke

Catat Ulasan

Apa pendapat anda? Tinggalkanlah sepatah dua kata kat bawah ni! =)

Related Posts with Thumbnails

Catatan Popular

 

Hot Malays. Copyright 2009 All Rights Reserved Free Wordpress Themes by Brian Gardner Free Blogger Templates presents HD TV Watch Shows Online. Unblock through myspace proxy unblock, Songs by Christian Guitar Chords